[email protected] tel. 530 201 200

Szkolenia

Sztuka Prezentacji - Wystąpienia Publiczne

Coaching Indywidualny

S-TEAM

Jak skutecznie prowadzić wizytę promocyjną w gabinecie lekarza. Standard wizyty promocyjnej.

Czyj nawyk łątwiej zmienić? nawyk terapeutyczny lekarza a może nawyk prowadzenia wizyty promocyjnej przez Przedstawiciela? 

W trakcie szkolenia dostarczamy praktyczną wiedzą oraz umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia skutecznej rozmowy promocyjnej w gabinecie lekarza.

Szkolenie pozwala nabyć umiejętności prowadzenia wizyty w oparciu o odkryte wartości i kryteria podejmowania decyzji terapeutycznych przez lekarza.

Szkolenie w praktyczny sposób pozwala na rzetelne poznanie wyzwań w praktyce lekarza i zaproponowaniu rozwiązań, które będą bardziej korzystne.

Proces szkoleniowy prowadzony jest przez trenera Perspektywa, posiadającego wieloletnie doświadczenie w obszarze przygotowywania i prowadzenia szkoleń dla Przedstawicieli Medycznych i Farmaceutycznych.

Uczestnicy szkolenia pracują na realnych przykładach z życia zawodowego i efekty będą mogli niezwłocznie zaimplementować w pracy.

Szkolenie zostanie przygotowane tak, aby uczestnicy w warunkach treningu przećwiczyli konkretne sytuacje promocyjne.

Warsztat będzie naturalnym polem do ćwiczenia i rozwijania umiejętności komunikacji merytorycznej z Lekarzem.

Kto chce znajdzie sposób.... 

Zapytaj o szkolenie

Co zyskujesz?

Wybierając nasze usługi, zyskasz kompetentnego, doświadczonego, skutecznego i elastycznego partnera, który dopasuje się do Twoich potrzeb oraz uwzględni aktualne cele i możliwości.

Innowacyjny know-how

Dostęp do najskuteczniejszych, opracowanych przez naszych specjalistów programów szkoleniowych.

Przewaga nad konkurencją

Indywidualny i dostosowany do Twoich potrzeb plan skutecznego działania, minimalizujący straty i generujący zyski.

Rozwój kompetencji zespołu

Zmiana myślenia i działania z nastawieniem na realizację celów oraz jakość kontaktów interpersonalnych.

Zintegrowanie pracowników

Zespół skoncentrowany na wypracowanej wizji firmy, gotowy realizować założone cele i działać dla jej wspólnego dobra.

Kompetencje indywidualne

Rozwój każdego pracownika oparty na pewności podejmowanych działań i posiadaniu przydatnej wiedzy branżowej

Konkretne rozwiązania

Dopracowany i konkretny plan działania krok po kroku, uwzględniający aktualne możliwości firmy oraz wymogi rynku.